Päiväkirja
20.3.08
Koulussa meillä oli joku hassu kengurukoe matikassa ja skräpättyä en ehtiny yhtään kun tarvi tehdä läksyjä viikon ajalta kun olen matkoilla...
Koulussa oli myös Pääsiäis-kirkko...
Voi voi kellokin näyttää jo vaikka mitä, mutta tietokoneella edelleen.Koitan lisätä tänne paljon katsottavaa,jos vaikka joku eksyisi tännekkin niin olisi edes sitten jotain katsottavaa.=D
Rauhallista pääsiäistä kaikille!
Kirjoitti:Nina

21.3.08
Aamupäivä meni Kirja-arvostelua tänne kirjoittaen ja läksyjä tehden. Ilalla vielä serkkujen luokse. Hieman jo jännittää maanantainen... Mutta sittenkin olen lomalla, niin seuraksenne ne jää toinen meistä pitäjistä:Bridget! Britged soitellaanhan vielä ennen kun lähden? ikävä....
Kirjoitti:Nina


22.3.08
Pakkailua ja tietsikalla oloa.... Kylässä pikkuserkkujen luona myös käytiin.<3


23.3.08

Viimeinen päivä ennen lähtöä...Kylläpä jännittää...Onko kaikki varmasti mukana,sitä ja tätä tarvitsisi vielä ottaa mukaan ym...Niin ja koirakin tarvitsee viedä kenneliin koko viikoksi.Kyllä tulee sitä haukkuvauvaa kova ikävä.Niinkuin sinuakin Bridget!




Yleistä höpöttelyä:
Jos kirjoitat päiväkirjaa niin laske näitä höpöttely tekstejä sitten vain alaspäin Britged.Mutta tässä tälläinen mun lemppari runo,mikä on kyllä tosi ihana,kirjoittajaa en ikävä kyllä muista:
"Ollan ananas ja kookos,
ollaan ystäviä jookos.
Ollaan mantlei ja rusina,
syödään pipareita tusina."
jotenkin noin se meni...Ja sitten tässä mun oma keksimäni.Omistettu vain sulle Brdget!
"Kuin taivaalla on aina ollut tähdet ja kuu,
Tuntuu musta, että olen sut tuntenut,ystävää oikeaa kaivannut.
Mutta nyt kun minun vierelläni,
seisot sinä ystäväni,minun on turvallista kulkea,
elämän pitkää ja kapeaa katua.
Sillä elämä ilman ystävää olisi kuin lehmä  ilman pillkuja,kesä ilman jäätelöä tai  taivas ilman lintuja.Ja minulle sinä olet se
Tosi ystävä.Matkallani kaukana,
minun tulee ikävä,muta koitetaan pärjätä,
silti elämästä nauttia.Pian taas nähdään yhteinen kuu ja molempien nauravat suut!"
Nina#

25.3.2008

Nina, sä melkein sait mut itkemään edelläolevalla runolla! Mutta ei nyt sentään, koska tuo kuu-suu-juttu nauratti... Ulkopuoliset ei välttämättä tätä ymmärrä, mutta se ei ole kauhean tähdellinen asia (paitsi mulle ja Ninalle) Mulla on sua, Nina nyt jo ikävä, vaikka sä olet vasta toista päivää siellä ******:ssä. En kirjoittanut sen maan nimeä, koska en ole varma, haluatko paljastaa sitä täällä julkisella blogipalstalla...

Jokatapauksessa, Nina I MISS YOU...

2.4.08
Joops elikkkä,tänään on Keskiviikko ja me saatiin koulussa uudet jaksolukkarit.Meijän luokan lukkarista en hirveesti välitä...Monta kello kahteen asti kestävää päivää ja yksi kolmeenkin...Tänään olin myös Been kanssa ja skräpättyäkin tuli hieman.Kotona en oikeen muuta tehnyt kun kirjoittelin yhtä vihkoa(Bee tietää mitä vihkoa.=D) ja olin täällä
blogissa kirjoittelemassa.Ja nyt aion myös kertoa missä olin lomalla:tittidii:Egyptissä!Aivan mahtava paikka- lämmintä oli ja snorklauskatsottavaa riitti.

5.4.2008


Nina oli meillä yötä. Seuraavana päivänä (elikkäs tänään) mentiin kaupungille shoppailemaan. :) En jaksa nyt tänne päiväkirjaan enempää kirjoittaa... Varmaan kirjoitan tarinaan tai jonnekkin muualle... Käykää tsekkaa..! :) <3

6.1.2008

Elikkäs tänään on siis sunnuntai ja olin siskoni luona käymässä ja muistakaahan,että tänään alkaa Suomen huippumalli haussa!Hieman ehtisin myös skräpätä Egyptin kuvia.

7.4.2008

Ensin: Musta se "Suomen Huippumalli Haussa" oli ihan surkee! Siinä oltiin matkittu sitä Amerikkalaista ihan sanasta sanaan! Kun Tyra Banks sanoo jotenkin näin: "I see ten beautiful girls in here, but only nine can continue americas next top modle-race." (tai jotenkin sinne päin). Ja eniten mua ärsyttää, että ne oli SANASTA SANAAN suomennettu! Ja kaikki muutkin, kuten "Tyra mail!" oli "[en muista sen tyypin nimeä]mailia!" Eli sekin oli suomennettu ihan suoraan! Mutta nyt mä menen! :)

Arvatkaa vaan, ärsyttääkö?! Kirjoitin äsken ainakin yli kymmenen riviä tekstiä Tarinat-osioon, ja nyt kun epähuomiossa menin toiselle sivustolle (olin väärällä välilehdellä) niin se kaikki meni pois! ARGH! Ja en mä nyt sanasta sanaan muista mitä mä siihen olin kirjoittanut, ja nyt mun pitää mennä pois koneelta, niin kirjoitan varmaan sitten joskus toisten lisää siihen, koska nyt mua rasittaa niin paljon!!! Pitikin huomion herpaantua! Mutta moikka!

Ps. Nina, kun sä kirjoitit omassa arvostelussas, että The Babysitters Club-kirjoihin pääsee helposti mukaan vaikka lukisi 23:n kirjan, musta se ei ole totta. Parhaiten pääsin mukaan kun luin ne kirja kirjalta, vaikka aloitinkin 13:sta. Siinä oli juttuja, joita tajuaa vain jos on lukenut aiemmatkin kirjat. En sano pahalla, se on vain mun oma mielipiteeni.

Päätin sittenkin olla koneella vielä hetkisen, ja ehdinkin käydä kirjoittamassa kirja-arvostelun. Käy Nina tsekkaamassa! :) Bye!

12.4.08
Tosi nopee postaus vain jatkan vielä seuraavana päivänä tätä.Joo olin tänään siis Bridgetin kanssa ja skräpättiin vähän ja käytiin koirani kanssa metsässä pikku lenkillä ja nähtiin tosi läheltä kaksi hirveä!Bridget you are important!<3

17.4.08

Sorry,enpä ole hetkeen kirjoitellut kun on pitänyt niin kiirettä ja nytkin kirjoittelen kirjaston tietokoneelta ja nettiaikaa on jäljellä vajaa minuutti!Elikkäs tänään alettiin koulussa tekemään ryhmätyötä jonka seurauksena tänne kirjastoon siis suuntasin.=DPian täytyykin jo lähteä harrastuksiin,mutta ehtihän sitä pikaisen postauksen tehdä!Heippa taas!

-Nina-

7.5.08
Ja meno jatkuu...Kovaa kiirettä pitää koulun kokeiden vuoksi,mutta kunhan ne ovat ohi ja alkaa loma luulisin postauksienkin lisääntyvän.Kovasti on flunssaa ollut,muta nyt jo onneksi sekin on voitettu!tsemppiä kaikille!ja pysytäänhän terveinä eikö vain?=D

-nina-

4.6.08

Taas on aikaa nopeasti kulunut, enkä sinuakaan Bridget ole hetkeen tavannut.Mitä sinulle kuuluu?Itselleni kuuluu kyllä ihan hyvää.Koulu loppu taas kesäloman ajaksi ja kiire (kylläkin mukava sellainen) jatkuu kun olen paljon kavereiden kanssa ym.toivottavasti nähdään taas pian!Ja teille rakkaat lukiat pahoittelut omalta osaltani etten ole ehtinyt kirjoitella viestejä.nytkin tulee aika lyhyt postaus!noh, nuoremmmat:tuliko hyvä todistus?=D laittakaahan mielipidettä olitteko tyytyväisiä omaanne?ja teille vanhemmat:koittakaa jaksaa käydä töissä jos lomanne ei ole veilä alkanut.Ja kaikille eritoten:nauttikaahan ilmoista vaikka sitten sateestakin!=D

-nina-