Bridget:

Moi. Mä oon Bridget. Mutta mua sanotaan Bee:ksi.(B-E-E lausutaan, eli ei bii vaan ihan bee) Ja olen kyllä ihan suomalainen, paitsi, että mä synnyin USA:ssa. Ja on mun vanhemmatkin ihan suomalaisii. Mulla on blondit vyötärölle asti ylettyvät hiukset ja siniset silmät. Ja mun paras kaveri on Nina, jonka kanssa tätä kirjoitan. Alla on lisää tietoa Ninasta. Lempi näyttelijä ja laulaja on ehdottomasti Lindsay Lohan! ja Blogistamme löytyykin paljon tietoa Lindsaysta(tai tulee löytymään kun vähän jaksamme nähdä vaivaa).Mut mä voisin kertoa vähän musta enemmän... Eli RAKASTAN tanssimista, valokuvausta, skräppäystä, ulkoilua, pyöräilyä, matkustelua, ja vaikka mitä muuta!  Lisää tekstiä on tulossa, kun ehtii...

Nina:
Pidän erityisen paljon:Skräppäyksestä,koirista;Bridgetistä,tanssimisesta,
laulamisesta,
näyttelemisestä,askartelusta,ystävistä,perheestäni ja rakkaasta Casu-koirastani...
"Vihaan" erityisen paljon:Kiusaajia,kaalikääryleitä,töykeitä sanoja,pitkävihaisuutta...
Pelkään:Pimeää,Tosi isoja koiria ja hammaslääkäriä =D...
Menneisyyttä:Aina olen asunut samassa talossa,joten muuttaminen on minulle vierasta.Kerran olen myös käynyt Espanjassa ja Egyptissä.
Tulevaisuus:siltä toivoisin koiraa lemmikikseni,paljon ystäviä,pienen perheen ja sitä, että pysyisin terveenä...
Luonteeni:Iloinen,sanon kaiken aika suoraan,mutta silti joissain tilanteissa hieman ujo.(-kylläkin todella harvoissa).Välitän paljon peheestäni ja ystävistäni ja välillä saatan tulla helposti myös mustasukkaiseksikin...=)
Mottoni:1.Mitä ikinä teetkin tee se tyylillä! 2.Elämä on aivan liian lyhyt riitelemiseen...
Ulkonäöstä:vaaleat hiukset,sinivihreät silmät,aika lyhyt ja pienikokoinen,mutta oih silti niin pippurinen!
Haluaisin:Olla tummahiuksinen ja Amerikkalainen,osata puhua paremmin englantia,ruotsia ja espanjaa....
ii2 nimimerkkiä mulla ei ole,eikä tule.Kuvia en itsestäni nettii halua.(Piste!)
Musamakuuni kuuluu:Lindsay Lohan,Rihanna yms.Pop ja rock.
Harrastan:Tanssia,itsekseen laulelua,skräppäämistä,savipajaa ja jonkun verran myös lukemista...
Seuraava iso juttu:kait se on tää kesäloma!
Jotakin koirastani:Casu on cavalier King Charlesin spaniel(tuttavallisemmin cavalieri)rodultaan siis.Väri on sellainen ruskea-valko läikykäs(Blenheim).Cavalierit ovat yleensäkin ihmisrakkaita,pieniä,isosilmäisiä ja äärettömän suloisia pikkukavereita.Vaikka meidän koirasta löytyy kyllä sopivasti sitä omapäisyyttäkin!Hyvällä tavalla!Ja tässä Cavalierin kuva:(ei kylläkään meidän poitsusta,senkään kuvia en nettiin halua...
1392413.jpg

Ja teksti jatkuu.Nikkejäni netissä ovat esim.Katsu,Nina,Kesälisko.Äläkä kysykkään mistä tuo kesälisko nimitys tulee!Oi niitä aikoja! ;)   (-kaiketi kyllä olen liian nuori sanomaan niin XD )